I morse kom jag till jobbet i normalvanlig tid om inget oförutsett händer hemma. Lite tröttare än vanligt pågrundav julfesten igår.

Det var tema afterski så efter ombyte till ändamålsenlig klädsel blev vi busslussade mot okänd destination. Serverades färdkost och så visades Snowroller såklart.

Färdkost på bussresan

Färdkost på bussresan

Väl framme fanns ett coverband på plats och baren var öppen [och fri!]

Avstigning

Framme vid målet för vår resa

Afterski

Destinationen för vår afterski

Pistvaktgänget

Nästan alla hade engagerat sig i sina outfits, vissa mer än andra…

Maten presenterades av lederhosenbeklädd kollega och bestod av fondue följt av apfelstrudel och hot shots och en massa fuldans tills långt efter läggdags.

Fondue

Middagsfondue där tappad bit innebar en straffrunda till det outsinliga förrådet av Jägermeister

Ramlade hem till en unge som låg vaken [!] så jag fick en godnattkram innan jag stupade i säng. Kredd till festfixarna på mitt jobb säger jag bara!