Så. Då var det överstökat. Boutpremiären.

Igår spelade jag min första match mot West Aros Hybridz [Västerås med uppbackning från Uppsala och Göteborg för att få ihop ett fullt lag].

Vaknade lite nervig men fick annat att tänka på då ungen hade gradering som jag såklart inte ville missa. Höll på att spricka av stolthet för jag tycker hon är så bra. De fick visa slag och sparkar och även svara muntligt på frågor.

DLGB nygraderad

Min awesome unge med graderingsdiplom och nytt streck på bältet!

Hann ångesta en hel del innan matchen till slut drog igång. Förstår mig inte på nervositet, jag ville spela, var inte rädd för något [förutom att göra bort mig totalt möjligtvis] så fattar inte varför jag hetsar upp innan…?

Matchen var askul. Jag tyckte jag spelade lite, var mindre trött än efter ett vanligt scrimmage efteråt. Fick jamma en gång – och tog poäng fast jag inte blev lead! Drog iochförsig på mig 3 majors också.

Kollade på huvudmatchen mot Göteborg som det såg ut som att vi skulle ta hem, sen gör Göteborg 20 poäng i sista jammet utan att det ens är power jam och går och vinner. Snopet men samtidigt lite av tjusningen. It ain’t over ’til it’s over.

Dagen var iallafall inte över förrän efterfesten. Drog till Debaser och hade väldigt trevligt men var även vuxet måttlig och gick hem strax före 0100. Nu vill jag bara spela mera men vet inte ens när jag kan träna nästa gång för alla aktiviteter och skit i december.