Ensamståendeperioden har rullat på ganska smärtfritt tack vare att jag knappt har sovit. Med ett rejält minus på sovkontot ökar istället koffeinkonsumtionen och så funkar det på ngt sätt. Nu är dessutom ma och pa här så jag räknar kallt med sovmorgon till jag vaknar i morgon.

Igår la jag mig i sammanhanget tidigt, klockan visade på 0030, men då stod 6 cellofaninslagna Ripassoflaskor på köksbordet och jag hade hunnit med 2 timmars träning samt sen middag.

Jag har pratat med Hönspappan nästan varje kväll. Fast hade tydligen glömt att meddela det där med dubbelbarnvakt så han trodde att ungen var med A & O och hade därför avstått från att ringa och säga godnatt.

Han verkar iallafall tycka det är genuint roligt därborta i Kungsängen och det gör mig faktiskt glad också. Samtidigt som jag ser fram emot att han kommer hem igen.

Dagispersonalspresenter

Pedagogpresenter i morgonsol – borde jag skaffa Instagram?

