Bara andra dagen som ensamstående och min planering för återstoden av veckan är helt åt helvete. Upptäckte efter en spontan glutt på dagistiderna att ungen ska ha matsäck med sig även i morgon och att hon ska vara ledig från dagis på fredag.

!!!

Hade tydligen totalt förträngt att mina päron kommer redan i morgon kväll för jag hade ordnat med barnvakt för att hinna på egen träning och allt var frid och fröjd. Nu blir det ju bra ändå men jag gillar inte att jag glömmer de initiala planerna och gör fler [än nödvändigt].

Gårdagen blev iallafall angenäm med finfint middagshäng hos H tillsammans med S som båda är tidigare klasskompisar från IHM. Bådas respektive var med, medan min +1 var en unge. Som skötte sig efter omständigheterna väl tycker jag.

Jag hade så trevligt att vi trillade hem lååångt efter ungens bedtime så det blev till att lägga både unge och mig själv ungefär samtidigt.

DLGB sover sött

När Hönspappan är borta sover DLGB i dubbelsängen

