Senaste kursomgången blev jag utan grupp och sörjde inte nämnvärt utan började ju rulla istället.

Nu är hippesäsongen igång så i lördags hade jag 2 asroliga grupper [en svensexa med både killar och tjejer samt en möhippa för en kompis kompis syster]. Det gjorde att jag fick lite abstinens och mersmak, så när det behövdes en vikarie till nybörjargrupperna igår kom jag som ett skott.

Känner mig fortfarande hemtam där nere i studion [trots att kassan inte är min bästa vän]. Min egenträningsdisciplin är under all kritik och jag måste erkänna att jag blir minst lika exalterad över att kunna förklarar en teknik så att personen fattar, som att själv klara av något nytt. Därför har jag inte avancerat nämnvärt själv det senaste året. Eller så är jag bara för gammal. Fan vet.

DLGB på stången

Ungen tränar mer än morsan these days

