Det blev ett fredagsmys på tu man hand med det lilla gula barnet, Hönspappan skulle ut och dricka öl med en kompis.

På väg hem från jobbet var det soligt och fint, fick för mig att jag skulle ta ungen och  gå ut och käka men när jag väl satte mig i soffan hemma blev jag för baktung för att orka ta mig utanför dörren.

Vi  slökollade lite på Idol, ungen ville sitta nära nära i soffan, då klarar man vilket program somhelst. Sen tittade vi på lite gamla bilder, från att min mage var stor pågrundav att hon låg i den [‘jag känner bara igen huvudet’ sa ungen om mig, ho ho] till dess att hon var kapabel att gå för egen maskin [med hjälp av promenadhatten].

DLGB i fredagsmysmode

Det lilla gula barnet i startgroparna för some serious fredagsmys: popcorn, saft och gosdjuren i högsta hugg

