Jag tvingade min ma att möta upp mig vid jobbet [byta tunnelbanelinje är höjden av skräck för en lantis som hon] för att jag skulle få träffa det lilla gula barnet i dag.

Sen stressade jag iväg på avslutningsklass för mina senaste poleadepter. Ungen var visserligen uppe när jag kom hem men hade jag inte fått en liten återföreningsteaser hade jag haft något svårare att koncentera mig på spins och inverts när jag vet att det sprallar omkring ett livs levande litet gult barn hemma i Södermalmskvarten.

Hönspappan var också återbördad när jag kom hem för kvällen. Hade inte en tanke på att ta ett endaste foto så här kommer istället en bild på min present som ungen nogsamt hade slagit in och som får en slackermorsa att totalsmälta:

DLGB skriver

Det lilla gula barnet kan skriva om någon berättar vilka bokstäver som ska vara med

