Det mest anmärkningsvärda i dag hände inte mig utan utspelade sig på vår gård när jag fortfarande satt på jobbet och svor över mänskligheten [läs: puckon ‘medarbetare-som-tror-att-jag-är-en-jourhavande-hålla-reda-på-andras-inloggningsuppgifter-instans’ eller ‘ungrare-som-inte-kan-göra-sig-förstådd-på-koncernspråket’].

Att solen skiner utanför mitt kontorsfönster och Jocke Åhlund befinner sig på samma innergård som det lilla gula barnet och Hönspappan kan ju göra en pms-ig för mindre så det blev jag. Tänkte faktiskt rymma till Ropsten men åkte hem och tjurade tills det inte var roligt längre. Så vi demonterade spegelväggen och tog lite fräcka foton på Hönspappan eftersom jag i princip hade lovat allrabästa J. Voilá, nu är jag inte sur längre och Hönspappan har en ny profilbild på FB!

