Som vanligt hade jag ambitionen att träna efter jobbet igår, men mitt kli har kommit tillbaka så all koncentration gick till att försöka låta bli att attackklia sönder mina ben. Det gick förvånansvärt bra med hjälp av Special Care. Under min utslagsperiod för ett drygt år sedan fick jag testa krämen och sen dess har även Hönspappan blivit beroende av den [iallafall under vinterhalvåret då han får torra fläckar som han kliar sönder]. Funkar även på det lilla gula barnet om hon är torr [som tur är verkar hon ha sluppit mina eksemgener].

Måste även passa på att kreddbomba leverantören, Pureskin. Förutom att sälja närproducerade produkter tillverkade av skonsamt hanterade, fullt nedbrytbara råvaror som inte skadar naturen är servicen helt outstanding! Beställde ny Special Care-insmörjning i morse för att slippa glapp i användningen och har redan hunnit få en bekräftelse på att beställningen är postad. Dessutom får man denna månad en deo-roll med beställningen om man gillar på Facebook.

Nu ska jag gå och smörja in mig.

Special Care från Pureskin

Bästa krämen till utslagisar och torrisar

