Jag gillar ju egentligen inte kedjebrevsförfarandet, men återigen vinner egotrippen so here it goes [tillslut]:

Le petit moi fick The Cherry on Top Award från min finfina ex-klasskompis som bloggar både här och där. Och med pris kommer såklart förpliktelser:

  1. Tacka personen som förärat en priset
  2. Kopiera utmärkelsen till sin blogg
  3. Dela med sig av tre saker man gillar med sina läsare
  4. Sprida glädjen och priset vidare till 5 andra som förtjänar att vara cherries on top

Tack Heidi och lycka till på graderingen idag. Brunt är fint! Iallafall på bälten. Eftersom jag inte ‘fick’ någon utmärkelse [i.e. logga] går det ju inte att kopiera [fast ska sanningen fram har jag sett någon väldigt scrappbookig ikon någonstans, den kanske administrerades bort när awardet började tillfalla träningsbloggar].

Jag har testat både med och utan läsare och måste erkänna att det är kommentarerna som gör att bloggen förblir ‘synlig’. Jag gillar att ha få [så att jag kan upprätthålla min pseudoanonymitet] men snälla läsare. Har ju varit oförskämt förskonad från troll och allehanda näthat [kanske för att jag är rätt menlös, eller för att jag inte är reggad/länkad till familjeliv.se, eller möjligtvis en kombination].

Sist men inte minst, 5 blandade körsbär med någon slags träningsanknytning från min reader:

Simones lilla röda: Cool tjej som trots sin ålder verkar så jävla vettig [just det, jag brukar inte ha så höga tankar om tonåringar och hon var det när jag först träffade henne på poleträning]. Sen kör hon kampsport också, ännu en anledning att gilla!

Min marathonblogg: En ex-kollega som jag tycker om trots att han tydligen gillar att springa långt. Håller såklart tummarna för honom.

Fem timmar: En-exklasskompis som är än galnare och har en halv ironman som mål. Go CJ!

Trettioplus: För att jag snor hejvilt av hans spotifylistor/låttips till min rookiespellista [därmed inte sagt att jag gillar allt].

Art of Echo: En poletjej vars blogg jag gillar, dels för att hon skriver inspirerande, dels för de vackra bilderna.

