Drabbades av jag vet inte vad igår. Skulle hämta upp det lilla gula barnet hos sin farmor och handla till hennes utflykt på vägen hem, men inne på ICA kom Bob Sapp, bitchslappade mig så att jag ramlade och satte sig sedan på mig [nja, inte riktigt, men känslan torde vara densamma]. Att handla prinskorv och mandariner och sedan ta sig hem på tunnelbanan blev till ett oöverstigligt projekt. Som vi faktiskt klarade [tack vare att det lilla gula barnet var en gullunge och inte vanlig stjärtpina som helst vill bli buren].

Hann sätta på en film till ungen innan jag däckade i soffan, sen kravlade jag mig upp mellan frossbrytningarna för att borsta hennes tänder och få på henne pyjamas [vet dock ej hur]. Allt medan Hönspappan roade sig på julbord med jobbet.

[Vilket inte bör tolkas att jag missunnar honom det, bara att det var extra synd om mig.]

I dag vav.

