Hade ordnat så att mitt Pocket & Prassel-paket var uthämtat när jag kom hem igår kväll. Att det dröjde så länge var enbart mitt fel, paketavin dök upp redan i måndags, precis som den skulle 🙂

Innehållet då, halva grejen är ju att läsa hur bokvännen har tänkt. Jag blir rörd av omtanken att välja en författare jag är intresserad av baserat på vad en fantast rekommenderar är ‘den perfekta ingången’ till Oates romaner. Sen fick jag ytterligare en bok, mycket uppskattat då min ambition är att öka både kvantitet och kvalitet på läsning. Är varken bekant med författaren eller har hört talas om boken så det ska bli spännande.

Jag är mer än nöjd med mitt paket och hela pocketbytet, tack både hemliga bokvän [som fortfarande är hemlig, jag trodde man skulle avslöja det, hmmm] och En bok om dagen!

Innehållet i mitt Pocket & prassel 4.0-paket

Mitt jättefina Pocket & prasselpaket, undrar vilken choklad som passar till vilken bok...?

Dessutom hade jag post från Juristbyrån [fick bitterfittespel på ett formulär som var omöjligt att fylla i]. Trots att jag inte var speciellt konstruktiv hörde de av sig och förklarade varför samt skickade ett pocketogram! Otippat men uppskattat, Juristbyrån.

Nu jävlar ska här läsas!

