I morse noterade jag en utmaning från Jonna och det är väl inte mer än rätt att jag svarar. Fast egentligen förstår jag inte vem som skulle bry sig om mina svar. Här är de iallafall:

4 tv-program jag ser [eller hade sett ifall de gick nuförtiden]:

  • Dexter [med Hönspappan]
  • Små Einsteins [tillsammans med det lilla gula barnet]
  • Idol [fredagsmys med det lilla gula barnet]
  • Cougar Town [det andra programmet både jag och Hönspappan kan kolla på tillsammans]

4 saker jag gjort idag:

  • Flippat på unge
  • Duschat discodusch [dock utan radio]
  • Tränat F&S-jympa
  • Köpt allt till Pocket & prassel 4.0

4 saker som jag längtar efter:

  • Vår
  • Tid och självdisciplin till träning
  • När sista flyttlådan är tömd [3 to go]
  • Att DLGB flyttar hemifrån [eh, skoja bara, kunde inte komma på något mer för mitt liv är så fulländat… eller nåt]

4 saker på önskelistan:

  • En normal dusch
  • Ett par extra timmar per dygn
  • En kostym som sitter bra
  • En platt mage [det är egentligen Hönspappans önskan men den fick slinka med]

4 saker jag avskyr:

  • Att gå till blå linje i allmänhet och i morgonrusning i synnerhet
  • Människor som stannar just där rulltrappan tar slut
  • Butikers stereotypa könsuppdelning av barnkläder/leksaker/younameit
  • Människor som uttalar sig bombsäkert om saker de inte har en aning om utan minsta självdistans

4 jag utmanar:

