Igår pallrade jag mig iväg på träning. I dag [eftersom den obligatoriska träningsvärken inte har satt in än] känns det fantastiskt bra. Ja, hela den lilla dysfunktionella familjen borde få hurtbullepoäng med det lilla gula barnets dans i söndags och Hönspappans inköp av träningskort på F&S  som han faktiskt utnyttjade igår. Hoppas verkligen inte det var för länken jag skickade.

Jag älskar det faktum att vi båda kan hinna träna samma kväll trots att det är på olika ställen. Stan is the shit, now even better [Södermalm-Birkastan 1-0]. Nu är min ambition att försöka köra där åtminstone en gång i veckan.

Hurtbullar i matchande träningsoutfit

Personerna som omnämns i texten ser ej ut som personerna på bilden. Än.

För att matcha min fysiska uppryckning blev det ris och tonfisk i låda till lunch idag. Det gör jag inte om. Nån måtta får det vara.

