Lider just nu av något sorts pre-workout anxiety. Hade bestämt att träna direkt efter jobbet idag men sitter just nu och hittar på allsköns bortförklaringar till varför jag inte ska göra det.

Vet ju om jag tänker logiskt att det inte finns några nackdelar med att gå och träna [skulle vara träningsvärken 2 dagar efter då, men det är ju kortsiktigt]. Jag gillar det ju tillochmed, det är bara så fruktansvärt svårt att komma iväg. Borde verkligen ta mig i kragen eftersom jag är anmäld till en workshop igen. Den är redan nästa vecka men tills dess har jag även hunnit bli ett år äldre. Som om inte ångesten att behöva fylla i ålder vid anmälan var nog [som tur var verkade de inte ha någon övre åldersgräns eftersom jag är bekräftat anmäld].

Äh, det blir direkt hem till Hönspappans pannkaka. Sen ska jag gå och dra något gammalt över mig.

