Vet inte om det är dagisinskolningen, röran hemma eller tanken på att det snart är höst som tar kål på mig men jag är känner mig som ett vrak. Samtidigt som jag borde tonvis med saker. Som att få ordning på vår bostad. Vi har fortfarande lådor att packa upp och allt i klädkammaren är bara inskyfflat, utan någonsomhelst organisering. Den chilenska apan i mig mår fysiskt dåligt men samtidigt orkar jag inte ta tag i det. Än.

Vad jag kommer ihåg från förra flytten var att vi kom i ordning typ med detsamma [fast tänker jag logiskt så var ju köksrenoveringen inte klar förran ungefär 4 månader efter inflytt]. Jag verkar helt ha förträngt veckorna av att ha micron på en pall och alla köksprylar i vardagsrummet, diskandet på toaletten och ett lager byggdamm över hela härligheten. Lika bra det.

