I dag åkte jag faktiskt raka vägen hem efter jobbet. Hönspappan hade varit duktig och lagat mat som var nästan klar när jag kom.

Efter middagen lajade jag med det lilla gula barnet innan det var dags för henne att gå och lägga sig. Vid tandborstningen försökte jag förmana henne om att lagom är bäst [när det gäller tandkräm på tandborsten] men hon kontrade med ‘mycke äj coolt!’

Det lilla gula barnet får börja borsta tänderna själv

Sen la hon sig i sängen och efter ‘I ett hus vid skogens slut’ [jag sjunger, hon gör rörelserna] och fluffning av täcke 3 gånger bad hon mig att släcka även i hallen, sen somnade hon. Jag uppskattar verkligen att hon är lättlagd [tar det mer än 6 minuter tycker jag det är ganska jobbigt, jag är bortskämd, I know].

Nu blir det rödtjut och Grey’s [har egentligen slutat titta på det men ska ge det en till chans].

