I går var jag på topp, hade kursavslut för mina allra första egna rookies. Tycker de har blivit fantastiskt duktiga och de är verkligen jättegulliga allihopa. Samtidigt går det fortfarande att impa på dem relativt lätt [en enorm egoboost om jag får säga det själv, tyvärr kommer de inse att mina tricks inte är så avancerade ganska snart om de fortsätter]. Sista gången kändes sorgligare än jag trodde trots att majoriteten kommer att fortsätta [i en annan grupp]. Jag kommer att sakna dem!

I morse var en bra morgon med det lilla gula barnet tills vi kom till dagis. De var på väg ut och jag vet inte om det var därför men när vi sa hej då på gården blev hon jätteledsen och ville inte att jag skulle gå. Igen. Tycker det är fruktansvärt att lämna ett gråtande barn och känner mig nu som Världens Sämsta Förälder.

Det lilla gula barnet innan den obligatoriska klänningen åkte på

