Sitter här i stilla förundran över hur snälla människor kan vara – helt utan anledning! Har mest gått och beklagat mig över mina utslag idag, förutom armar och axlar har de nu spridit sig över halva magen. De ‘nya’ utslagen ser ut som nässelutslag, bränner/svider mer än kliar och får en vanlig långärmad bomullströja att kännas som sandpapper mot huden.

Efter jobbet var jag förbi bästa S, min instruktör i pole och tillika naprapat. Det blev ingen träning för mig idag men hon hade erbjudit sig att kolla på mina utslag och skulle i sin tur konsultera en bekant – bara sådär. Det tyckte jag var oerhört snällt och omtänksamt men bräcks ändå av P som jag brukar köpa krämer av. Jag känner egentligen hennes dotter [sedan Spraydate 1.0-tiden, men det är en helt annan historia] men har aldrig träffat henne. Förra veckan mailade jag en fråga om en kräm de haft i sortimenten. Hon ringde mig i dag och frågade lite om mina utslag för att hon sedan skulle kunna göra en variant av krämen – speciellt för mig!

Jag är lika delar rörd och tacksam för allt.

