Var på väg att gå och lägga mig själv strax efter att det lilla gula barnet somnade men kom ihåg att räkningarna inte var betalda. Suck. Så när jag nu sitter framför datorn igen kan jag lika gärna summera helgen som blev rätt bra.

Fredagsmyste lite för mycket inledningsvis [kom igen, vi har inte haft ett regelrätt på 3 veckor] så lördagsförmiddagen var jag främst trött men deltog pliktskyldigast i gårdsstädningen medan Hönspappan tog det lilla gula barnet på barnrytmik. Sen avbokade jag det pass jag så ambitiöst hade bokat och sov middag med unge istället.

Gårdagskvällen tillbringades med gamla kollegor till både mig och Hönspappan [egentligen var vi 3 par med tillhörande 4 barn men jag är lite allergisk mot benämningen parmiddag eftersom vi kände varandra innan både barnalstrande och parbildning]. Mycket trevligt med god mat. Mycket vuxet, var hemma innan midnatt.

