Fick hem min spikmatta igår. Lagom rödvinsyr efter söndagsmiddagen fyllebudade jag på en spikmatta på Tradera – som jag vann. Skickade det lilla gula barnet att hämta paketet efter dagis [givetvis med Hönspappan i sällskap men har insett att en tvåochetthalvtåring har en fräschare och mer tillförlitlig komma-ihåg-funktion].

Känner mig så lurad!!!!! Ungefär som ett fetto som har köp ett skärp från TV-shop och är förvånad över att man inte blir smalare av att ha på det när man chipssvullar framför tv:n…

Jag var inställd på att bli varm och lite plågad men sen lugn och harmonisk. Smärtan var obetydlig – däremot var det krypande obehaget som uppstod i hela kroppen efter ett par minuter olidligt. Jag ville bara slå på något!

De som säger att de somnar på dessa tortyrredskap måste vara mutade.

