Fick mer ut av sommarens andra dag. Besökte plaskdamm bakom allrabästa J:s hus [oki, ett poäng till förorten då], mycket uppskattat av tvååring med nya badskor. Sen hade den lilla badnymfen den goda smaken att somna snällt i vagnen så att mamma kunde få en koffeinkick och commiserate over good old days med J [tack för kaffet].

Kvällen tillbringades hos Hönspappans föräldrar med god mat och vin [fick jag reda på igår eftersom min käre sambo ibland glömmer att informera mig om familjeangelägenheter vilket gör mig oerhört irriterad, alltså inte själva begivenheten utan att jag inte får reda på det med framförhållning]. Vissa drack dock enbart mjölk pågrundav grav bakfylla, dock fanns en värdig vinnare av most hungover-titeln som låg hemma och ångestade över bortsupen mobil.

P.S. En mycket bra dag eftersom jag dessutom hann klämma in ett träningspass.

