Är nästan chockad över hur bra helgen avlöpte trots avsaknad av avlösare. Min käre sambo sover ibland hellre i ett svinkallt bergsrum än umgås  med sin familj under veckoslut. Om jag förstod varför skulle det här följa en kort förklaring:

Ambitionen att inte laga mat höll ganska bra, bjöd som sagt bort mig på lördagskvällen och serverades Världens Godaste Köttfärssås [tack allrabästa J] och kvällen efter blev vi bjudna på söndagsmiddag hos det lilla gula barnets farmor och farfar. Mellan dessa måltider intogs micrad mat som fanns i frysen samt glass i park. Det var ju glassväder!

Fint väder, god mat, träning och harmonisk unge – vad mer kan man begära?! Igår var jag ändå så slut att jag däckade strax efter det lilla gula barnet, med resultat att jag vaknade och kände mig utvilad. Lycka!

