Så. Nu har jag skaffat ett fritidsintresse. Jag anmälde mig ju till den dära kursen i pole fitness och idag har jag genomlevt den första gången. Det var roligt. Nu vill jag egentligen ha en egen pole i vardagsrummet [den skulle få plats] men är lite rädd för att den ska gå samma öde till mötes som mitt träningsband [såntdär elastiskt som det ska gå att göra massor med övningar med som jag köpte i ett försök att hinna/orka träna hemma när det lilla gula barnet var alldeles nytt och jag var ovan att bära omkring på en bebisklump hela dagarna] – behöver jag säga att det ligger orört längst inne i garderoben?

Det känns rätt oki ändå. Sådär lagomt o-mammigt [eller så är det bara en förtäckt, lite tidigt 40-årskris, hu!]. Jobbigt som f-n är det iallafall så förhoppningsvis blir jag lite starkare i armar/axlar innan kursen hinner ta slut.

